2010年6月30日水曜日

New men's skin

hi all:)
I come to want the skin with a very short eyebrow,however,they are not so found.
therefore, I made its skin by myself xD


this skin has the following skins and shape.
skin with short eyebrow and skin with long eyebrow
Each three different eye lines
two different shape
skin of six totals and two shape!!!(850L)
こんにちは。店なくなりましたが皆様いかがお過ごしでしょうか。
さて、僕眉毛短のスキンが欲しくて探してるんですけどないもんですね。
なので自分でチャレンジしてみました。初物なのでごっそりスキンパターンいれてシェイプも違うタイプを2つ同封して且つお値段850Lとさせて頂きました。
もちろん上記の写真のようにデモ0Lで用意してありますので気になる方がいらっしゃいましたらどうぞ。
sales page! here!